Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)
32:10

Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)

26.04.2023

Marketingový riaditeľ Martinusu, Juraj Šlesar, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával o úspešnom slovenskom kníhkupectve, ktoré sa stalo doslova love brandom. Čo sa skrýva za marketingom značky, ktorá v roku 2022 vygenerovala obrat 43 miliónov eur?


V rozhovore sa dozviete:

  • 00:58 Čo robí Martinus inak a lepšie ako všetci ostatní?
  • 03:08 Dalo by sa to robiť aj s iným tovarom ako knihy?
  • 06:33 Ako Martinus pristupuje k brand a performance marketingu?
  • 11:01 Akým spôsobom si vyhodnocujú kampane?
  • 15:32 Na čo Martinus využíva agentúry a čo si rieši sám?
  • 17:18 Koľko percent objednávok vybaví e-shop a koľko predajne?
  • 18:46 Ako fungujú platené spolupráce pri umiestňovaní produktov?
  • 22:17 Dá sa na iba základe marketingu vytvoriť bestseller?
  • 24:04 Ako Martinus pracuje s UX a UI na e-shope?
  • 27:34 Je ťažké stať sa love brandom?
  • 29:23 Čo Juraj odporúča majiteľom e-shopu?

Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.