Ako Martinus už viac než 20 rokov buduje „love brand“ (Juraj Šlesar)
Marketingový riaditeľ Martinusu, Juraj Šlesar, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával o úspešnom slovenskom kníhkupectve, ktoré sa stalo doslova love brandom. Čo sa skrýva za marketingom značky, ktorá v roku 2022 vygenerovala obrat 43 miliónov eur?
V rozhovore sa dozviete:
- 00:58 Čo robí Martinus inak a lepšie ako všetci ostatní?
- 03:08 Dalo by sa to robiť aj s iným tovarom ako knihy?
- 06:33 Ako Martinus pristupuje k brand a performance marketingu?
- 11:01 Akým spôsobom si vyhodnocujú kampane?
- 15:32 Na čo Martinus využíva agentúry a čo si rieši sám?
- 17:18 Koľko percent objednávok vybaví e-shop a koľko predajne?
- 18:46 Ako fungujú platené spolupráce pri umiestňovaní produktov?
- 22:17 Dá sa na iba základe marketingu vytvoriť bestseller?
- 24:04 Ako Martinus pracuje s UX a UI na e-shope?
- 27:34 Je ťažké stať sa love brandom?
- 29:23 Čo Juraj odporúča majiteľom e-shopu?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.