2 miliónová značka postavená na jednej osobe? Marketing Powerlogy a jeho fungovanie v roku 2023
Potreba kvalitných chutných potravín dohnala Dušana Plichtu k myšlienke vytvorenia vlastnej značky Powerlogy. Ako hlavný ambasádor dlhodobo vystupoval v propagácii spoločnosti a bol jej tvárou. To je na jednej strane funkčná stratégia, ale len do určitého bodu. Pri expanzii na zahraničné trhy a taktiež od určitej veľkosti podnikania treba stavať na kvalitnej marketingovej stratégii. Ako to robia v známej slovenskej firme nám prišiel porozprávať Michal Dodok, marketingový riaditeľ z Powerlogy. https://www.ecommercebridge.sk/marketing-powerlogy-2023 00:00 Úvod 01:36 Je Powerlogy stále tak naviazané na Dušana Plichtu - zakladateľa? 02:42 Vnímaš veľkú zainteresovanosť Dušana ako výhodu alebo nevýhodu? 04:15 Čo je dnes Powerlogy? 05:00 Aká je skladba produktov spoločnosti? 06:14 Ako vystupuje Powerlogy marketingovo a obchodne? 08:15 E-shop vs offline predaj? 09:23 Bude rok 2023 pre vás rastový alebo skôr v strate? 10:37 Ste len predajcovia vlastnej značky, alebo aj resellujete? 11:24 Ako prebieha proces výroby produktov? 12:38 Je výroba vlastných produktov lepšia cesta ako resell? 16:04 Ktoré marketingové kanály sú pre vás najdôležitejšie? 18:16 Rozdelenie a plánovanie marketingového rozpočtu. 19:49 Ako zohľadňovať PNO v brandových kampaniach? 21:16 Najväčšie úspechy a naopak fuck-upy Powerlogy za posledné roky?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.