Je pre e-shop lepšia malá alebo veľká marketingová agentúra?
Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a dnes sa vo Viavantine venuje rozvíjaniu agentúry a strategickému dohľadu nad projektami. Rozprávali sme sa o tom, ako to u nich funguje a či je pre e-shop výhodnejšie vybrať si malú špecializovanú alebo veľkú fullservicovú agentúru.
V rozhovore sa dozviete:
1:01 prečo sa vrátil naspäť do Košíc a založil si vlastnú agentúru;
2:52 čo je podľa neho najväčšou pridanou hodnotou malej agentúry, koľko ľudí u nich pracuje a aká je jeho úloha v agentúre;
5:07 ako vidí budúcnosť PPC kampaní, či automatizácia pomôže alebo uškodí malým agentúram;
8:03 či pracujú aj s modelom success fee a od akej veľkosti klienta je vôbec možné s takýmto modelom pracovať;
12:12 čo si myslí o budúcnosti plne automatizovaných systémoch pre PPC kampane;
13:22 ako majú v agentúre vyriešenú zastupiteľnosť;
15:32 kto je pre nich ideálny klient a či naopak existujú klienti, ktorých neberú;
17:15 čo by odporučil klientovi, ktorý má menší rozpočet (300€), ako nastaviť reklamnú kampaň, či má radšej investovať do samovzdelávania alebo si najať agentúru;
20:58 kde vidí Vivantinu do budúcnosti.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.