41:52
Podcast: Ecommerce Bridge
Footshop a ich marketing, ktorý minulý rok priniesol takmer pol milióna objednávok po celej Európe a aj v USA (Adriana Jurdová)
08.03.2023
Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jedného z najväčších predajcov obuvi na Slovensku, ktorý pôsobí v 19 krajinách sveta. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprávala o tom, ako robia úspešný marketing doma a v zahraničí.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:40 Čo všetko dnes predáva Footshop?
- 04:48 Na základe čoho sa rozhodli pre rebranding?
- 07:12 Čo tvorí väčšinu objednávok a koľko z nich sú limitky?
- 10:55 Prečo sú limitované edície tenisiek také úspešné?
- 14:00 Prečo sa veľké značky snažia stále viac predávať svoje produkty priamo?
- 16:31 Ako Footshop rieši expanziu a podľa čoho si vyberá nové trhy?
- 19:48 V ktorých krajinách sa Footshopu darí najviac a ako sa líši komunikácia?
- 24:23 Čo je Klarna a ako ovplyvňuje nákup a predaj v rôznych krajinách?
- 26:48 Ako funguje Footshop v USA a ako pristupuje k marketplaces?
- 29:59 Akým spôsobom firma rieši marketing a influencerov v 19 krajinách?
- 37:02 Na základe čoho sa Footshop rozhodol pre akvizíciu konkurenta Queens?
- 38:48 Prečo sa Footshop rozhodol prijať aj pokles tržieb?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Štefan Polgári
Kategórie: Ekonomika a podnikanie