Ako sa využíva storytelling v kampaniach (Lucia Stefansky, Performics)
Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach.
V rozhovore sa dozviete:0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
2:46 Čo Storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? v čom sú najväčšie výhody videa?
12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.