Hodinkový biznis s obratom 12 miliónov eur v 5 krajinách strednej Európy (Andrej Chudý, TimeStore)
Andrej Chudý je CEO e-shop TimeStore, ktorý sa niekoľko rokov venuje predovšetkým predaju hodiniek, ale už aj doplnkového tovaru, na niekoľkých trhoch v strednej Európe s naozaj výborným obratom. V rozhovore nám porozprával, ako biznis s hodinkami reálne funguje.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:15 Koľko objednávok a v akých krajinách TimeStore urobí?
- 02:17 Ako to, že sú momentálne silnejší na zahraničných trhoch?
- 04:01 Nakoľko ovplyvnila ich predaje pandémia koronavírusu?
- 07:14 Akým spôsobom rozširovali sortiment o doplnkový tovar?
- 10:04 A prečo vlastne na začiatku začali predávať práve hodinky?
- 11:33 Čo je najväčšia achillova pätu biznisu TimeStore?
- 13:51 Využívajú na predaj aj marketplace?
- 15:20 Na akej úrovni je spolupráca s jednotlivými značkami hodiniek?
- 19:10 Čo je podľa Andreja najväčšia pridaná hodnota e-shopu?
- 22:28 Ktoré marketingové kanály a kampane fungujú najlepšie?
- 23:26 Ako často sa zákazníci vracajú na TimeStore?
- 27:37 Aké má TimeStore plány do budúcna?
- 28:33 Záver
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.