Budúcnosť performance z pohľadu predajcu, ktorý dáva do online reklamy milióny (M. Tomašovský, BBG)
Ako spoločnosť BBG a jej značka Klarstein rozdeľujú marketingový rozpočet medzi výkonnostné kampane a budovanie značky? Prečo je pre nich dôležité sledovať predpovede počasia pri predaji klimatizácií a ako využívajú smart technológie na udržanie zákazníkov? V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie jedného z popredných e-shopov, ktorý prezradí, ako dynamicky riadia kampane, automatizujú komunikáciu a aké výzvy prináša prepojenie online marketingu s tradičnými kanálmi. Zistite, ako v Klarsteine využívajú retenciu, sezónnosť a inovatívne prístupy na formovanie budúcnosti marketingu. Viac nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Matej Tomašovský, Marketing Director v Klarstein, BBG. https://www.ecommercebridge.sk/marketingove-strategie-bbg-klarstein 00:00 Úvod 02:22 Základy o BBG. Aká veľká je to spoločnosť? 03:32 Performance vs brand, ako je to v BBG? 07:01 Čo im najviac funguje z performance marketingu? 08:55 Musia sa v rámci celého BBG používať rovnaké nástroje a stratégie? 09:44 Konšpirácia ohľadom Google Analytics 11:44 Aký majú prístup ku Google Ads? 15:32 Stratégia pre brandové kampane 18:31 Bude online marketing už navždy o pocitoch kvôli nedostatku dát? 20:11 Ako by sa mali e-shopy pozerať na brandové kampane? 26:10 Čo robiť, keď e-shop narazí na performance strop v investíciách? 31:30 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.