
Tipy na marketingové aktivity s najlepším a najhorším pomerom cena/výkon (Tomáš Cako, Digiline)
E-shopy rôznych veľkostí stále aj napriek dostatku informácií z okolia opakujú základné chyby. Zameriavanie sa len na výkonnostné prvky marketingu, využívanie sociálnych sietí, aj keď na nich nemáte čo komunikovať, či celkovo nezmyselné zadania sú len špička ľadovca. Ako správne vyhodnocovať veci v digitálnom marketingu, či investujete dosť a čo je pre e-shopy skutočne zbytočné nám prezradil Tomáš Cako, Digital Strategist v Digiline https://www.ecommercebridge.sk/marketingove-aktivity-pomer-cema-vykon 00:00 Úvod 02:48 Ako správne vyhodnocovať veci v digitálnom marketingu? 06:29 Prečo majú firmy často problém investovať do brand kampaní? 11:57 Je budovanie značky drahá záležitosť? 20:19 Dá sa zistiť, či investujete dosť peňazí na marketing? 25:43 Dokáže e-shop identifikovať komunikačné potreby? 33:24 Čo je pre veľké e-shopy zbytočné? 39:36 Aké veci vôbec nerealizovať v marketingových kampaniach? 41:50 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.