Ako funguje e-shop s najväčším investičným potenciálom na Slovensku (Juraj Králik, Zajo)
Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.tych rokoch, prešli kus cesty a dnes si ich produkty môžu zákazníci objednať vo vyše 17 krajinách sveta. Za ich snahu a úspechy tento rok získali aj prestížne ecommerce ocenenie MastersGate Awards v kategórii “E-shop s najväčším investičným potenciálom”. Rozprávali sme sa o ich začiatkoch aj plánoch do budúcnosti.
V rozhovore sa dozviete:
0:50 ako a kedy začal s výrobou, kedy sa z biznisu z detskej izby stal úspešný e-shop;
2:44 kedy sa rozhodli expandovať do zahraničia, ako tam získavali nových zákazníkov a partnerov, v ktorých krajinách momentálne predávajú svoje výrobky;
6:49 prečo sa rozhodli urobiť jednotný e-shop s rôznymi jazykovými mutáciami, kto im spravuje weby, kto má na starosti obsahový aj výkonnostný marketing;
9:10 aké špecifiká vypozorovali v rôznych krajinách, čo funguje na zákazníkov, s akými problémami sa stretávajú, kde majú zákaznícku podporu;
14:12 či spolupracujú s influencermi a či v zahraničí používajú aj offline reklamu;
16:41 kde sa produkty Zajo vyrábajú;
18:46 aké sú ich plány do budúcnosti, kde budú otvárať nové predajne, čím sa odlišujú od konkurencie.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.