
Čo sa vedia e-shopy naučiť od Alzy s ohľadom na zákaznícky servis? (Eva Šípková, Alza CZ)
Zákaznícky servis už dávno nie je len o tom, ako rýchlo odpoviete na e-mail. Skutočná zákaznícka skúsenosť začína pri prvej návšteve webu a končí až v momente, keď je klient spokojný s doručením aj následnou starostlivosťou. Nahliadnite do zákulisia špičkovo nastaveného e-shopu, ktorý dokázal premeniť podporu zákazníka na svoju najväčšiu konkurenčnú výhodu. Už nestačí len rýchlo reagovať, ale dôležité je najmä problémom predchádzať. Viac nám povedala Eva Šípková, Head of Customer Experience – Alza.cz.https://www.ecommercebridge.sk/Alza-top-zakaznicky-servis00:00 Úvod02:19 Je Alza postavená na pro-zákazníckom servise? 06:36 Do akej miery analyzujú helpdesk telefonáty? 08:49 Boli Alzaboxy reakcia na vysokú fluktuáciu kuriérov? 11:19 Aké boli KPI pri nasadení Alzaboxov do prevádzky? 13:46 Má pridanú hodnotu ponúkať box aj pre iné spoločnosti? 15:49 Kedy zobraziť človeku telefónne číslo a kedy stačí F&Q alebo chatbot? 21:03 V akom momente prechádza človek z AI podpory na reálneho človeka? 22:18 Čo robia s AI dlhodobo mimo štandardných vecí? 26:31 Vynechajú sa v budúcnosti e-shopy z procesu nákupu? 28:04 Odporúčania pre e-shopárov28:57 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.