Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)
Ľuboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinskej firme Hyperia. V spoločnosti pôsobí už takmer od jej začiatkov a do súčasnej pozície sa dostal postupne. V tomto rozhovore nám porozprával, ako funguje nábor, riadenie aj odmeňovanie 30-členného marketingového tímu a ako sa špecializujú ľudia na rôzne projekty.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:50 Koľko projektov Hyperia v súčasnosti má a koľko ľudí na nich pracuje?
- 02:49 Ako sa staval a rozrastal marketingový tím Hyperie?
- 05:20 V akom momente sa rieši nábor ľudí na nové projekty?
- 07:01 Akým spôsobom vychovávajú kvalitných zamestnancov?
- 08:31 Je sídlo firmy v Žiline výhodou alebo nevýhodou?
- 10:00 Majú v tíme aj anglicky hovoriacich kolegov?
- 11:56 Ako robia nábor a či už niekedy prijali vyslovene nesprávneho človeka?
- 16:12 Aké KPI a motivačné odmeny majú nastavené pre výkonnostné projekty?
- 17:25 Narážajú niekedy pri zahraničných trhoch na kultúrne rozdiely?
- 19:14 Akými budgetmi disponujú jednotliví tímlídri pre platy externistov?
- 20:56 Čo by Ľuboš jednoznačne odporučil delegovať a čo naopak nie?
- 23:41 Môže dlhodobá práca „remote“ priniesť nejaké negatíva?
- 25:38 Robia niektorí ľudia súčasne aj na viacerých projektoch?
- 29:33 Ako bude vyzerať Hyperia o tri roky? Koľko nových ľudí ešte pribudne?
- 31:15 Prečo a ako sa oplatí skúšať rôznych ľudí na konkrétnych pozíciách?
- 32:43 Ako by malo fungovať zaúčanie nového človeka?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.