Ako sa robia marketingové experimenty v ecommerce
V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány zmysel a ušetriť veľa peňazí a najmä času. Bavili sme sa o tom akým spôsobom u nich v agentúre riešia marketingové experimenty, resp. piloty pre klientov. Ako sa na trhu testuje napríklad expanzia e-shopu do zahraničia, zmena vlastného produktu alebo úplne nový produkt.
V rozhovore sa dozviete:0:48 aký experiment robili naposledy;
2:04 či je dobré robiť experimenty pri všetkých kampaniach, ako rozložiť rozpočet medzi jednotlivé kanály, ktoré kanály zvoliť pre testovanie;
8:40 koľko sa dá pomocou experimentov ušetriť;
10:18 či je efektívne vytvoriť fiktívny produkt, ako pri tom ochrániť svoju značku;
13:29 čo všetko museli riešiť pri testovaní expanzie e-shopu;
17:00 ako urobiť pilot pre expanziu do zahraničia pri e-shope s veľkým produktovým portfóliom;
20:17 aké experimenty robili okrem e-shopov;
22:17 či je ťažké presvedčiť klienta, aby vyhradil rozpočet na takýto test.
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.