
Má mať e-shop biznis stratégiu? Prečo ju často majitelia podceňujú? (Anna Sabolová, Levosphere)
S Annou Sabolovou, Biznis Marketingovým Stratégom zo spoločnosti Levosphere, sme sa v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge rozprávali o tom, ako by ste mali pristúpiť k marketingovej stratégii či už máte malý, stredný alebo väčší e-shop. Úspech v nabitej konkurencii dnes už totiž nepríde sám od seba.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:14 Čo pre e-shop znamená biznisová stratégia?
- 02:49 Ako vedieť, že nemáte dostatočne dobrú stratégiu?
- 05:25 V čom vám dokážu pomôcť strategickí konzultanti?
- 09:49 Ktoré dôležité otázky si musí každý podnikateľ zodpovedať?
- 12:20 Ako sa dá uspieť s produktom aj na saturovanom trhu?
- 14:52 Ako konkrétne vyzerá hotová biznis marketingová stratégia?
- 21:13 Prečo je kľúčové spolupracovať na tvorbe stratégie?
- 24:39 Dokáže vám správna marketingová stratégia zaručiť úspech?
- 29:11 Čo majitelia e-shopov najčastejšie podceňujú?
- 32:45 Ako dokáže dobrá značka priniesť úspech aj na pokazenom trhu?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.