Ako zabodovať na veľkej marketingovej súťaži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)
Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o tom, ako sa im s kolegami podarilo vytvoriť úžasnú kampaň s digitálnou postavou Bejby Blue pre Tatra banku, aké marketingové súťaže majú najväčšiu váhu aj to, čo všetko obnáša účasť.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:36 Čo robil Juraj predtým a aká bola jeho cesta do tejto pozície?
- 02:34 Ako je to v agentúre THIS IS LOCCO s home officom a očkovaním?
- 05:11 Aké všetky marketingové ocenenia v poslednom období agentúra získala?
- 08:28 Ako vznikla najoceňovanejšia reklamná kampaň Bejby Blue pre Tatra banku?
- 10:20 Je takéto riešenie s digitálnou postavou v kampani lacnejšie a jednoduchšie?
- 12:15 Vstupujú pri takýchto spoluprácach do kreatívy aj klienti?
- 15:20 Prečo je kreatívna brandová komunikácia pre značku dôležitá?
- 18:49 Ako by mali e-shopári prezentovať svoju značku medzi konkurenciou?
- 20:37 Ktoré domáce marketingové ocenenia majú najväčšiu váhu a ako sa delia?
- 25:12 Ako sa THIS IS LOCCO podarilo získať cenu pre najlepšiu agentúru v českej súťaži?
- 26:04 Akých najväčších medzinárodných súťaží sa agentúra zúčastnila?
- 28:02 Ako sa môže agentúra prihlásiť a zúčastniť takejto súťaže?
- 34:18 Koľko stoja prihlášky a príprava do marketingových súťaží?
- 36:40 Čo všetko prinesie takéto ocenenie pre marketingovú agentúru?
Podcast Ecommerce Bridge je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.