38:39
Podcast: Double Kill
#86 Prečo DLC kazia hry?
12.04.2024
V deň vydania niektoré hry vyjdú rozbité a iné vyjdú s 10 frakciami. Časom do hry však pribudnú nové a staré sa dočkajú reworku. O 10 rokov neskôr zistíme, že tam autori dokázali natlačiť 40 frakcií, 758 kampaní a hra sa od vydania zmenila na nepoznanie. Pomôžu však takéto zmeny hráčom? Prečo si za takéto dodatky musíme platiť? Nemôžu vychádzať len ako free updaty? A kde je vlastne hranica medzi vylepšovaním hry a cash grabom?Kapitoly(00:00) Intro(01:11) DLC(24:32) Rubrika: Čo sme hrali
Podcast Double Kill je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Double Kill
Kategórie: Voľný čas