Double Kill

Double Kill

Objavuj s nami nové aj staré hry, ktoré sú medzi sebou nečakane prepojené. Porozprávame ti naše príbehy o nekonečných hodinách strávených pred obrazovkami.

Podcast Double Kill je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (90 epizód)

40:09
  
pred 5 dňami

#90 Prečo nie je Senua´s Saga: Hellblade 2 hrou?

Senuin príbeh pokračuje, no ajtak si v ňom príliš nezahráte. Táto hra je o úplne niečom inom. Fanúšikovia prvého dielu určite vedia o čom hovorím. Hellblade 2 treba vnímať ako zážitok, podobne ako, keď navštívite dobrú reštauráciu. Prečo tomu tak je? Práve o tom je naša najnovšia epizóda.Kapitoly(00...
40:09
  
24.05.2024

#89 Naše vysnívané herné fúzie

Svet obletela správa, že ďalšia Total War hra môže byť z vesmíru Star Wars. Nám to nedalo a pripravili sme si naše najvysnívanejšie herné fúzie. Vývojári sa tak môžu v našej najnovšie epizóde inšpirovať, aby vedeli aké hry treba spraviť. Aké reálne sú naše požiadavky? A aké herné prvky sme vymysleli...
36:13
  
09.05.2024

#88 Manor Lords - Budovateľská stratégia a Total War v jednom

Po 7 rokoch vývoja sme sa dočkali síce len game preview, no jednozačne vydareného. Má technické chyby, ako napríklad problém s načítaním uloženej hry, ale určite ich je menej ako pri vydaní Cyberpunku… V čom sa však podobá na Total War? Aká môže byť budúcnosť Manor Lords a v čom tkvie úspech tohto t...
43:50
  
26.04.2024

#87 Samovražedný oddiel sa v boji proti hrdinom stratil

Porovnávať Suicide Squad a Arkhamskú sériu rozhodne nie je fér. S akým titulom sa to však dá? Do akého žánru Samovražedný oddiel spadá? A vydaril sa vývojárom prechod z ponurej Akrhamskej série k farebnému, číselkami osvetlenému Las Vegas? Teda pardon, k Metropolisu.Kapitoly(00:00) Intro(01:12) Suic...
38:39
  
12.04.2024

#86 Prečo DLC kazia hry?

V deň vydania niektoré hry vyjdú rozbité a iné vyjdú s 10 frakciami. Časom do hry však pribudnú nové a staré sa dočkajú reworku. O 10 rokov neskôr zistíme, že tam autori dokázali natlačiť 40 frakcií, 758 kampaní a hra sa od vydania zmenila na nepoznanie. Pomôžu však takéto zmeny hráčom? Prečo si za...
35:58
  
29.03.2024

#85 Avatar: Frontiers of Pandora – keď je hra lepšia než filmy

3 mesiace po vydaní Avatara sme sa vydali na Pandoru aj my. V modrej koži jedného z posledných členov kmeňa Sarentu sa Šimon vzoprel tyranii ľudí. Čakalo ho krásne prostredie, splynutie s prírodou, naháňanie surovín a craftenie. Všetko kontroloval zhora na lietajúcom Ikranovi a keď už nestačil, vždy...
35:58
  
15.03.2024

#84 Wishlist je viac než len zoznam prianí

Niekto používa wishlist len ako zoznam, alebo na bookmarkovanie hier, ktoré ešte len prichádzajú. Iný zas číha na tú správnu výšku cenovky. Je za ním však schovaný fascinujúci svet, ktorý ovplyvňuje smerovanie celého trhu. Je to len nenápadná sekcia v tvojom profile, alebo obrovský nástroj na manipu...
46:47
  
01.03.2024

#83 Otestuj svoje hudobné (ne)schopnosti vo "vyraďovačke" Headbangers

Pred takmer 30 rokmi Team17 ovládol svet so svojími strieľajúcimi červíkmi - Worms. Nastolili tak novú éru infantilného žánru, ktorý sa zdá byť jednoduchý, no treba však poznať ten správny recept. A to, že ho Team17 pozná a dokáže uvariť majstrovskú hru, znovu dokazuje v titule Headbangers. Nič netu...
47:38
  
16.02.2024

#82 Spencerov zlovestný plán

Microsoft minulý týždeň vydal podcast, kde sa vyjadril k budúcemu smerovaniu značky. Phil Spencer aj naďalej poskytuje jeden rozhovor za druhým a aj keď sme uvažovali, že si ho zavoláme, tak z toho nakoniec zišlo. Ako náhradníkov sme si zavolali samých seba a rozobrali sme, kam sa bude budúcnosť her...
43:06
  
02.02.2024

#81 Palworld je najlepšia "Pokémon" hra všetkých čias

Kde sa vzali, tu sa vzdali, noví Pokémoni, teda pardón Palovia. Palworld zobral herný svet útokom a aktuálne dominuje všetkým rebríčkom. Logicky teda nemohol chýbať ani v našom podcaste. Internet sa zároveň rozdelil na 2 tábory. Jeden hovorí o okopírovaní Pokémonov a druhý zas Palworld podporuje. Kd...
44:38
  
19.01.2024

#80 Proti "bouři" v Against the Storm

Stretnú sa harpie, líšky a … lizardi. Nie, toto nie je začiatok vtipu, ale budovanie osady, v ktorej sa pokúsime vzoprieť matke prírode. Tá si na nás nachystala búrku a to nie hocijakú, ale takú, ktorá raz za pár rokov zmetie všetko, čo jej príde do cesty (vrátane nášho progresu). V každom kole tak...
47:12
  
05.01.2024

#79 Čo sme hrali cez Vianoce

Máme za sebou úspešne zvládnuté najväčšie sviatky roka, ktoré so sebou ako vždy prinášajú výpredaje a viac času na hranie. My sme nič nenechali náhode a preto sme sa do toho zahryzli poriadne. Vyskúšali sme toho naozaj dosť a preto sa s vami chceme podeliť o túto vianočnú nádielku plnú krvi, strachu...
01:04:20
  
22.12.2023

#78 Naše herné Oscary za rok 2023

Záver roka patrí jednoznačne bilancovaniu hier a rovnako ako aj vlani rozdáme naše herné ocenenia. Na Game Awards sa najlepšou hrou roka stal Baldur´s Gate 3. Uspeje však aj u nás? A čo je najväčším prepadákom tohto roka? Dokázali sme sa vôbec na nejakom ocenení zhodnúť?Kapitoly(00:00) Intro(00:29)...
38:56
  
08.12.2023

#77 Warcraft Rumble - konečne seriózna mobilná hra

Tento diel napriek názvu vykopneme niečím iným. Dozvieš sa naše prvé dojmy z traileru GTA VI. Čo nás na ňom najviac zaujalo? K tomu si rozoberieme novú hviezdičku na trhu s mobilnými hrami od Blizzardu. V čom však dokáže predčiť Clash Royale? To je jedna z mnohých otázok, ktorú ti v rámci tejto epiz...
55:37
  
24.11.2023

#76 Je Return to Moria návratom veľkých hier Pána prsteňov?

Gimli vzal svojich trpasličích kamošov na výlet do dolov Morie. Ako je tomu dobrým zvykom, tak sa niečo pokazilo a ty, dwarf, si sa ocitol sám v temnote. Z tieňov na teba budú vyskakovať orkovia, hlad a rôzne ďalšie nepríjemnosti. Trpaslíci sa síce chceli vrátiť do Morie, ale je to aj veľký comeback...
01:04:37
  
10.11.2023

#75 Je Counter-Strike 2 veľkým bezplatným updatom?

Konečne je to tu! Marek sa pozrel novému Counter-Striku do hlavne… Splnil Valve všetky sľuby, o ktorých sme sa rozprávali v samostatnej epizóde? Či je naozaj CS 2 v porovnaní s Global Offensive prevratnou novinkou, ako dopadol game changer so spracovaním zvuku, čo sa stalo s botmi a mnohé ďalšie det...
48:30
  
27.10.2023

#74 Dokonalé vyberanie zákrut a grafika, to je nová Forza Motorsport

Forza Motorsport prináša obrovskú mieru detailov, ktorá preverí tvoje “železo”. Aj napriek tomu, že v číslach nestíha s Horizonom, má svoje prednosti. Otvára to však aj nový rozmer v racing sektore, alebo sa stratí medzi ostatnými titulmi? Aby sme našli odpoveď, oprášili sme aj iné hry,...
01:08:23
  
13.10.2023

#73 Veľký únik Microsoftu

Microsoft sa pokúša už vyše roka a pol dokončiť odkúpenie Activision-Blizzardu a ako tomu býva pri podobných akciách sa čo to dozvieme. V uniknutých súdnych dokumentoch nezostalo skryté takmer nič a preto sme si k tomu pripravili (ne)krátky súhrn. Dozvieš sa aké Microsoft plánuje hry, akého hardwaru...
48:00
  
29.09.2023

#72 Starfield do univerza!

Konečne sme prebádali hĺbky nekonečného vesmíru v Starfielde a je tu náš deep dive do hry ako takej. K tomu sme Starfield porovnali so Star Citizenom a zistili sme, čo všetko tie hry nemajú spoločné. Podarilo sa nám nájsť vesmírnu dieru na trhu, Cyberpunk sme odsúdili aj po opravách a absolútne nám...
46:39
  
15.09.2023

#71 Prvé dojmy zo Starfieldu

Najprv nám náš minulý diel nakopal pr***, aby sme následne nedokázali vtesnať Starfield do jedného dielu, áno počuješ správne. Starfield je tak veľký ako celý vesmír, jednoducho povedané nekonečný. Prebrázdili sme planéty, zničili pirátov, no stále sme veľa vecí nerobili. Preto sa budeme rozprávať l...
46:39
  
01.09.2023

#70 Blíži sa kríza GPU?!

Aj keď bez obvyklého “čaute-čaute”, tak s klasickou dávkou zábavy a osvety v podaní Mareka. Ten si zobral svoju vešteckú guľu a ako novodobý Nostradamus predpovedá to, čo nás čaká a zrejme neminie. Pridá k tomu zopár faktov, aby sme sa niečo nové naučili. Zoberte si teda svoje poznámkové...
51:08
  
18.08.2023

#69 Čo sme hrali v lete

Leto sa nám pomaly končí a tak je čas si v rámci našej pravidelnej epizódy zhrnúť, čo sme počas letných voľných mesiacov hrali. Šimonovej grafike dal (skutočne v minulom čase) zabrať Total War: Warhammer III a Marekovi zas Call of Duty: Modern Warfare 2. Nebude chýbať ani ohľad za inými titulmi, ale...
27:52
  
04.08.2023

#68 Naozaj vlastníme naše hry?

Zapneš počítač, otvoríš Steam, kúpiš hru a hráš. Koľko chceš a kedy chceš… Ono to však také jednoduché nie je. Čo ak sa Ubisoft rozhodne mazať účty? Čo bude potom s tvojimi hrami? Je vôbec možné sa voči niečomu takému brániť? Aj to sa dozvieš v našej najnovšej epizóde.
46:16
  
21.07.2023

#67 BattleBit Remastered - nech takto funguje každá FPS-ka

Kde sa vzal, tu sa vzal BattleBit Remastered. Síce si nepamätáme ten pôvodný, ale to nám vôbec nevadí. BattleBit dokázal skombinovať tie najlepšie prvky zo zvyšných FPS-iek a tak vznikla možno tá najlepšia zo všetkých. Síce to išlo na úkor vizuálnej a zvukovej stránky, no aj tak sa momentálne bavíme...
01:09:16
  
07.07.2023

#66 Diablo 4 - Návrat ku koreňom s vyriešenými archaickými nedostatkami

Blizzard roky čakal, kým začneme s našim podcastom a aby sme vydali náš 66. diel. Preto Diablo 4 vyšlo v 6. mesiaci roka, aby sme symbolicky mohli rozobrať túto legendárnu značku. Rovno sa vám všetkým ospravedlňujeme, pretože už vám je zrejme jasné, že na štvrtý diel Diabla ste roky čakali len kvôli...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.