
Politická reklama na sociálnych sieťach končí. Kto na tom získa a kto stratí?
Nová európska legislatíva mení pravidlá hry – META od októbra zakazuje politickú reklamu na Facebooku a Instagrame. Zatiaľ čo európski poslanci tvrdia, že ide o krok k väčšej transparentnosti, kritici hovoria o obmedzení prístupu k informáciám. V tejto epizóde podcastu Dopodrobna sa pozrieme na to, ako zmena ovplyvní slovenských politikov, menšie strany aj volebné preferencie. K téme sa vyjadria politológ Radoslav Štefančík, riaditeľ agentúry Focus Martin Slosiarik a IT expert Ondrej Macko.
Túto epizódu pre vás pripravil Martin Čavajda.
Podcast Dopodrobna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.