
TikTok podľa trhových lídrov (Buba Mikušová, daren&curtis) - Doba digitálna #58
Buba Mikušová pôsobí v agentúre daren&curtis na pozícii Head of TikTok, kde úspešne pracuje pre značky ako Lidl, Radoma, Bory Mall, Teta Drogerie a mnoho ďalších. V rozhovore som zisťoval, ako funguje spolupráca agentúry s klientmi, aké parametre by mal spĺňať funkčný TikTok obsah, ako si nastaviť správnu stratégiu či frekvenciu komunikácie.
Kurz "Kariéra social media manažéra v reálnom svete" dostupný na: https://skillmea.sk/online-kurzy/social-media-manager-v-praxi
Partner podcastu: www.kontentino.com
Odoberaj môj newsletter: www.dobadigitalna.sk
Wild Cards: www.wildcards.sk
Web: www.tonydubravec.com
Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.