Doba digitálna

Doba digitálna

Žijeme v najlepšej dobe v histórií ľudstva. V dobe, ktorej vládne kreativita a technológie. Podcast Doba digitálna je o online marketingu, sociálnych sieťach, startupoch, e-commerce, kryptomenách, aplikáciách a o všetkom, čo patrí k životu v 21. storočí. Podcastom sprevádza Tony Dúbravec

Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (41 epizód)

36:46
  
12.01.2022

Buzzword alebo budúcnosť? Môj pohľad na Metaverse a NFT #40

Dve veľké témy, ktorým sa nedá v poslednom roku vyhnúť - metaverse a NFT. V poslednej časti druhej série som sa pozrel mojou optikou na tieto dva segmenty. Aká je ich budúcnosť, ale aj aktuálna situácia. Na čo si dávať pozor a ako sa zorientovať v týchto nových svetoch. Odoberaj Digitálne novinky: h...
32:51
  
30.12.2021

Aká je budúcnosť coworkingov? (Michal Haruštiak, The Spot) #39

The Spot patrí medzi najnovšie coworkingové projekty v Bratislave a ponúka svetový štandard služieb. Michal Haruštiak je zopovedný za riadenie Spotu a porozprával mi celkovo o vývoji odvetvia, o nastavovaní služby pre firmy a freelancerov aj o vplyve pandémie na servisované kancelárie. Odoberaj Digi...
40:06
  
23.12.2021

Performance marketing mobilných hier (Július Vencel, Powerplay Studio) #38

Powerplay Studio je slovenská firma, ktorá vyvíja online a mobilné hry. Ich najnovší a najpopulárnejší titul je Athletics Mania. So CMO, Júliusom Vencelom, som sa rozprával o tom, ako sa robí výkonnostný marketing v ich odvetví, ako pristupujú ku kreatíve, k cieleniu, ako vyhodnocujú úspech kampaní....
38:54
  
15.12.2021

Wolt: Od donášky jedla po trhovisko budúcnosti (Adam Lazar, Wolt) #37

Wolt pôsobí na Slovensku od septembra 2019. Väčšinu ich pôsobenia poznačila pandémia. Či pozitívne alebo negatívne som sa opýtal marketing manažéra, Adama Lazára. Okrem toho sme prebrali akvizíciu Doordashom, plány do budúcna, spolupráce s ambasádormi, ale aj príchod konkurencie. Odoberaj Digitálne...
48:23
  
09.12.2021

Obsahová stratégia pre firemný blog (Katka Mrvová, Slido) #36

Slido patrí v našich končinách medzi najlepšie firmy vo využívaní content marketingu. S Head of Content, Katkou Mrvovou som sa rozprával o tom, ako si pripraviť kvalitnú obsahovú stratégiu, vďaka ktorej je tvorba obsahu jednoduchšia, udržateľná a hlavne z nej vychádza užitočný a funkčný obsah. Odobe...
24:08
  
01.12.2021

Výber platobnej brány pre e-shop (Martina Hanusová, Payout) #35

Vybrať si platobnú bránu pre e-shop alebo iný online projekt nie je tak jednoduché, ako to môže znieť. Oslovil som Martinu Hanusovú z fintech startupu Payout, s ktorou sme prebrali parametre výberu platobnej brány, ktorú nebudeme potrebovať meniť za inú. Odoberaj Digitálne novinky: https://tonydubr...
42:53
  
25.11.2021

Shoptet: Riešenie pre každý e-shop? (Samuel Huba) #34

Shoptet je služba, ktorú poznáme ako krabicové riešenie pre e-shopy. So CEO, Samuelom Hubom, som sa rozprával o tom, ako sa z pôvodného Shoptetu stala komplexná služba, ktorá vyhovie väčšine e-commerce projektom. Odoberaj Digitálne novinky: https://tonydubravec.com/newsletter FB skupina: www.faceboo...
43:38
  
17.11.2021

Budovanie nezávislého podcastu a predaj reklamy (Peťo Chodelka, Podnicast) #33

Peťo Chodelka založil Podnicast pre 2,5 rokmi a dnes je ziskový. Ako vybudovať podcast, ktorý dokáže pritiahnuť inzerentov a generovať príjem? Ktoré parametre zaujímajú inzerentov? Ktoré ukazovatele sledovať pri tvorbe podcastu? Vypočujte si v našom rozhovore. Pozrite sa aj na Peťovu affiliate marke...
30:28
  
10.11.2021

Akvizícia firiem na Amazone z pohľadu BBG (Jakub Žilinčan) #32

Nemecko-slovenský startup Berlin Brands Group sa nedávno zaradil medzi "jednorožcov", teda startupy s hodnotou cez miliardu dolárov. Jakub Žilinčan je vo firme zodpovedný za globálny marketing. V rozhovore so mnou pozdieľal viac o ich stratégií skupovať atraktívne eshopy pôsobiace na Amazone a tým p...
41:12
  
04.11.2021

Budovanie osobnej značky (Content marketing od A po Z) #31

Ako si vybudovať funkčnú osobnú značku? Ako súvisí s content marketingom, sociálnymi sieťami či influencer marketingom? Pre koho je personal branding vhodný? Bol som hosťom podcastu Content marketing od A po Z s Janou Malagou, ktorý vychádza v rámci Websupport Podcastu. Websupport Podcast: https://o...
23:02
  
21.10.2021

O sociálnych sieťach v rádiu Aetter #29

Pozvali ma do rádia, ktoré vzniklo na mojej vysokej škole, FMK UCM v Trnave. Volá sa Aetter a nedávno dokonca získalo frekvenciu, takže sa vysiela aj mimo internetu. S moderátorom Adamom sme sa porozprávali o živote na sociálnych sieťach, o výhodách aj nástrahách, alebo o komunikácii firiem a jednot...
44:36
  
06.10.2021

Panelová diskusia o influencer marketingu v e-commerce (Upterdam) #27

V septembri som bol súčasťou panelovej diskusie o influencer marketingu v e-commerce segmente na konferencii Upterdam. Spolu so mnou diskutovali Daniel "Gogo" Štrauch, Adam Cvik z Bloom Hair a Marek Ďuračka z agentúry Dexfinity. Diskusiu moderoval Kamil Aujeský. Vypočujte si záznam, tému sme rozobra...
44:55
  
01.10.2021

Ako vyzerá kvalitné SEO v 2021? (Maroš Kortiš, Mangools) #26

Maroš Kortiš je CMO slovenského SEO nástroja Mangools. Nakoľko téma SEO zaujíma mnohých ľudí nielen z ecommerce prostredia, prebrali sme spolu, ako robiť SEO primerane roku 2021, čo sú atribúty, ktoré sledujú vyhľadávače, ako robiť kvalitný obsah alebo získavať spätné odkazy. Nakoniec sa dozviete aj...
35:49
  
23.09.2021

Ezopo - Crowdfundingové knižné vydavateľstvo (Mia Ilavská) #25

Mia Ilavská založila knižné vydavateľstvo Ezopo na začiatku roka 2020. Vydavateľstvo je však iné, než tie štandardné. Každému vydaniu knihy predchádza crowdfundingová kampaň, náklady a výnosy si delí s autorom na polovicu a ako bonus pomáha knihe aj s marketingom. FB skupina: www.facebook.com/group...
54:10
  
17.09.2021

Čo vám prinesie pravidelná tvorba obsahu? (Filip Kuna, Strossle) #24

Filip Kuna je šéf slovenskej pobočky Strossle, ktorá sa venuje natívnej reklamy a content marketingu. Ako správny líder sám tvorí užitočný obsah pre ľudí na sociálnych sieťach. Jeho Facebook skupina o content marketingu má cez 5 000 členov a v skupine už viac ako štyri roky pribúda od Filipa príspev...
40:36
  
10.09.2021

Ako vyťažiť z affiliate marketingu maximum (Štefan Polgári, Dognet) #23

Dognet je naša najväčšia affiliate marketingová sieť, ktorú pred 8 rokmi založil Štefan Polgári. V tomto podcaste sme sa rozprávali o tom, ako z tohto výkonnostného kanála dostať najlepšie výsledky. Či ste publisher, ktorý chce cez affiliate zarábať, alebo inzerent, ktorý chce zvýšiť objednávky na s...
39:44
  
02.09.2021

Hľadanie a získavanie relevantných dát a práca s nimi (Peťo Jakuš) #22

Exponea je jeden z tých úspešnejších slovenských startupov, čo potvrdila aj nedávna akvizícia americkou firmou Bloomreach. Pomáha svojim e-commerce clientom využívať dáta pre rast biznisu. S Peťom Jakušom som sa rozprával o tom sa zamerať na dáta, ktoré majú zmysel, ako sa v nich vyznať a ako vyzerá...
31:58
  
27.08.2021

Ako pochopiť sociálne siete 1. časť #21

V posledných mesiacoch si stále viac všímam nesprávne chápanie sociálnych sietí na strane používateľov, klientov aj marketérov. To nie je výčitka, skôr konštatovanie toho, čo vidím. Sociálne siete sú skvelý reklamný a komunikačný nástroj. Verím, že ak im budeme viac a komplexne rozumieť, môžu nám sl...
11:52
  
05.07.2021

Ako TikTok mení hudobný priemysel? #20

Dal som pre vás dokopy štyri známe príbehy, v ktorých TikTok rôznym spôsobom ovyplvnil hudobný priemysel posledných rokov. Samozrejme, takýchto príbehov môžete nájsť oveľa viac. TikTok je regulérna platforma, ktorá pomáha objavovať novú hudbu a získavať pre ňu dostatok relevantnej pozornosti. Teším...
46:42
  
17.06.2021

Efektívne využívanie Pinterestu pre firmy aj tvorcov (Sarah Weiss) #18

Pinterest je sociálna sieť, o ktorej sa u nás veľmi nehovorí. Sarah Weiss sa rozhodla to zmeniť a založila si prvú slovenskú agentúru zameranú na Pinterest, Soapbox. V rozhovore sa dozviete základné štatistiky, špecifiká aj návody, ako na Pintereste komunikovať efektívne či ste firma alebo content c...
33:49
  
09.06.2021

Úvod do sveta NFT (Tino Hrnčiar) #17

NFT alebo non-fungible token je téma, ktorá je síce nová, ale jej počiatky sú tu s nami už dlho. Tino Hrnčiar je fanúšikom NFT, skúsil svoje kúpiť, cez svoju značku Life is Porno už jedno aj vydražili. Využil som chvíľu, keď sme spolu robili veľký rozhovor o jeho knihe, a prebrali sme práve aj túto...
13:12
  
03.06.2021

Čo sú to Instagram Pods a prečo si na ne dávať pozor? #16

Instagram Pods sú skupiny, ktoré sľubujú používateľom nárast followerov a engagementu. Tieto skupiny sú aktuálne veľkou témou v Česku, ale fungujú veľmi výrazne aj u nás. Povedzme si teda viac o tom, čo to je a prečo to vôbec nie je dobrá vec. IG Mám zájem o spolupráci: https://www.instagram.com/mam...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.