Čo vám prinesie pravidelná tvorba obsahu? (Filip Kuna, Strossle) #24
Filip Kuna je šéf slovenskej pobočky Strossle, ktorá sa venuje natívnej reklamy a content marketingu. Ako správny líder sám tvorí užitočný obsah pre ľudí na sociálnych sieťach. Jeho Facebook skupina o content marketingu má cez 5 000 členov a v skupine už viac ako štyri roky pribúda od Filipa príspevok každý deň. Čo tie štyri roky a každodenná tvorba obsahu priniesla Filipovi aj jeho firme? A čo môže dobrý obsah priniesť vám? O tom sa rozprávame v novom podcaste.
Filipov článok o tvorbe obsahu: https://strossle.sk/7-zisteni/
Pridaj sa do FB skupiny: www.facebook.com/groups/doba.digitalna
Web: www.tonydubravec.com
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec
Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.