Ako v Isadore zmenili krízu na najúspešnejší rok (Marek Šulík) #05
Isadore je slovenská značka cyklistického oblečenia, ktorú založili bratia Velitsovci, slovenskí cyklisti. V roku 2020 prvýkrát prišli s televíznou kampaňou, priamo počas Tour de France. Aj vďaka tomu majú za sebou najúspešnejší rok od ich vzniku. Ako robí marketing prémiový e-shop s pôsobnosťou na viacerých trhoch mi porozprával Marek Šulík, šéf digitálu v Isadore.
Pridajte sa do FB skupiny: www.facebook.com/groups/doba.digitalna
Odoberajte Marekov newsletter: https://sulik.substack.com/
Web: www.tonydubravec.com
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec
Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.