Ako v Isadore zmenili krízu na najúspešnejší rok (Marek Šulík) #05
41:06

Ako v Isadore zmenili krízu na najúspešnejší rok (Marek Šulík) #05

03.03.2021

Isadore je slovenská značka cyklistického oblečenia, ktorú založili bratia Velitsovci, slovenskí cyklisti. V roku 2020 prvýkrát prišli s televíznou kampaňou, priamo počas Tour de France. Aj vďaka tomu majú za sebou najúspešnejší rok od ich vzniku. Ako robí marketing prémiový e-shop s pôsobnosťou na viacerých trhoch mi porozprával Marek Šulík, šéf digitálu v Isadore.

Pridajte sa do FB skupiny: www.facebook.com/groups/doba.digitalna

Odoberajte Marekov newsletter: https://sulik.substack.com/

Web: www.tonydubravec.com

Instagram: www.instagram.com/tonydubravec

LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec

Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.