Efektívne kampane s využitím distinctive brand assets (Rado Grežo, Somebody&Somebody) #42
Radovan Grežo je majiteľ a kreatívny riaditeľ agentúry Somebody&Somebody, ktorá stojí, okrem iného, za obľúbenou reklamou s tancujúcimi škrečkami pre Dedoles. Práve škrečky nás priviedli k téme distinctive brand assets, teda prvkou podporujúcich rozpoznateľnosť a zapamätateľnosť značky.
Odoberaj Digitálne novinky: https://tonydubravec.com/newsletter
Facebook skupina: www.facebook.com/groups/doba.digitalna
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec
Podcast Doba digitálna je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.