Ako vybudovať značku na TikTok-u (Barbora Jozefíková) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť, prečo by mala byť tvoja značka na TikTok-u a ako nastaviť úspešnú stratégiu pre budovanie brandu? V čom sa odlišuje TikTok od iných sociálnych médií? Ako funguje algoritmus TikTok-u a koľko a aké hashtagy použiť v popise videa? Čo ti pomôže vytvoriť virálny trend a zahltiť tým celý TikTok?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Našou hosťkou je Barbora Jozefíková, ktorá aktuálne pôsobí ako Head of Digital v agentúre Respect APP.
Barbora v rámci agentúry Respect APP zodpovedná za webové projekty, sociálne médiá a digitálne stratégie, vrátane new media. Medzi jej najpopulárnejšie a aktuálne najoceňovanejšie práce patrí známy TikTok účet Kaufland Slovensko. Svoju know-how odovzdáva aj menej komerčným projektom, ako sú digitálne kampane pre neziskovú organizáciu - Úsmev ako dar, OOCR Malé Karpaty či PR literárny festival Novotvar.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.