Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita je komplexný polročný kurz a ročný MBA program v oblasti online marketingu. Budujeme silnú komunitu online marketérov a podnikateľov. Každú stredu prinášame online marketingovú poradňu digiTALKy.

Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (74 epizód)

01:02:28
  
pred 4 dňami

Ako vybudovať silnú značku (Igor Tóth) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako vybudovať silnú značku, ktorú budú vaši zákazníci milovať? Aké sú efektívne kroky pri tvorbe značky a na čo určite nezabudnúť? Ktorá stratégia prinesie úspech? Aké je tajomstvo úspešných značiek?  To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!  Naším hosťom...
01:19:03
  
pred 4 dňami

Ako byť IN na sociálnych sieťach (Braňo Macko) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako byť obľúbený na sociálnych sieťach a ako sa o svoje profily efektívne starať? Ako reagovať na negatívne komentáre, ktorých je každý deň viac a viac? Ako si nastaviť správny tone of voice a aké mýty existujú o sociálnych sieťach, ktorým by si nemal veriť?  To všetko sa dozvieš...
01:02:25
  
pred 4 dňami

Zaujímavosti a úskalia politického marketingu (Gabriel Tóth) - Marketingové digiTALKy

Chceš spoznať zákulisie politických kampaní, aké sú ich špecifiká, úskalia a zaujímavosti? Aké sú kľúčové kroky pre úspešnú politickú kampaň a v akom predstihu je potrebné ju začať plánovať? Aké sú jej jednotlivé fázy a ako efektívne rozvrhnúť rozpočet? Ako targetovať politickú kampaň na rôzne cieľo...
59:44
  
pred 4 dňami

Ako mať správny time management (Jakub Žilinčan) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako si efektívne naplánovať úlohy v práci a určiť ich prioritu? Akými technikami podporiť produktivitu a sústredenie tvojho tímu? Prečo je dôležité si určiť pracovnú a mimopracovnú rutinu a jej naplánovanie? Ako si správne nastaviť time management? Ako podporiť svoju produktivitu, keď...
01:00:02
  
pred 4 dňami

Ako spojiť posolstvo s dizajnom značky (Jakub Ptačin) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako komunikovať posolstvo a dizajn značky a čo je pre nich kľúčové? Ako reagovať na meniace sa trendy na trhu? Aký vplyv má dizajn na samotných zákazníkov? Kedy a akým spôsobom zapájať humor do komunikácie značky? Aké sú najnovšie trendy v oblasti dizajnu? To všetko sa dozvieš v prvej...
01:08:38
  
30.06.2022

Má zmysel investovať do PR v roku 2022? (Richard Fides) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, čo všetko by mal spĺňať kvalitný PR článok a aký ju zakomponovať do stratégie značky?  Aké sú najväčšie rozdiely medzi PR článkom v porovnaní s natívnym článkom a SEO článkom? Akú investíciu si vyžaduje PR kampaň a či má v súčasnej dobe ešte zmysel? Ako spojiť storytelling s PR čl...
01:21:56
  
23.06.2022

Leadership (Peter Benkovič) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako efektívne delegovať prácu ako leader? Ako podať negatívny feedback, aby bol prijatý a prečo by si mal pýtať feedback aj leader od svojho tímu? Ako by mal leader pristupovať ku konfliktom v práci? Čo predstavuje agilný spôsob leadershipu a ako môže zlepšiť výsledky firmy? To všetko...
01:05:44
  
16.06.2022

Ako na efektívnu PPC kampaň (Róbert Lelkes) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, ako na efektívnu PPC reklamu, vďaka ktorej dokážeš maximalizovať svoj zisk? Na, čo si dávať pozor pri príprave PPC kampaní a, ako si stanoviť správne KPI´s? Ako vyťažiť z automatizácie maximum? Aký je ideálny budget na kampaň a, čo všetko ovplyvňuje jej úspešnosť? To všetko sa dozvieš...
59:40
  
09.06.2022

Sebarozvoj a efektívne vzdelávanie (Lukáš Bakoš) - Marketingové digiTALKy

Prečo sa neustále vzdelávať a pracovať na sebe? Ako na efektívne vzdelávanie a akými aktivitami podporiť sebarozvoj? Ako vďaka sebarozvoju zvyšovať svoj úspech v práci alebo podnikaní? Čo nám vie pomôcť zlepšiť schopnosť sústredenia a prečo je multitasking neefektívny? To všetko sa dozvieš v našej P...
01:04:57
  
02.06.2022

Ako vybudovať značku na TikTok-u (Barbora Jozefíková) - Marketingové digiTALKy

Chceš vedieť, prečo by mala byť tvoja značka na TikTok-u a ako nastaviť úspešnú stratégiu pre budovanie brandu? V čom sa odlišuje TikTok od iných sociálnych médií? Ako funguje algoritmus TikTok-u a koľko a aké hashtagy použiť v popise videa? Čo ti pomôže vytvoriť virálny trend a zahltiť tým celý Tik...
01:03:29
  
19.05.2022

Affiliate marketing (Štefan Polgári) - Marketingové digiTALKy

Chceš zistiť, ako funguje affiliate marketing a ako ho môžeš využiť? Kedy je vhodný pre e-shop na inzerovanie a kedy je prínosom pre webový portál? Ako pripraviť kvalitnú affiliate kampaň? Kedy je vhodný pre e-shop na inzerovanie a kedy je prínosom pre webový portál? Ako pripraviť kvalitnú affiliate...
01:00:05
  
05.05.2022

Úspešný obsah s kvalitným SEO (Maroš Kortiš) - Marketingové digiTALKy

Chceš vytvoriť kvalitný obsah, ktorý zaujme ľudí a prinesie ti nových zákazníkov? Čo musí spĺňať kvalitný blogový článok a ako updatnúť už vytvorené články? Ako zvýšiť šancu, že užívatelia kliknú na tvoj článok vo vyhľadávaní na Google? Chceš vedieť, ako vybrať správne kľúčové slová a témy článkov?...
01:07:58
  
28.04.2022

Ako pracovať s dátami v marketingu (Júlia Micháleková) - Marketingové digiTALKy

Chceš zistiť, ako využiť marketingové dáta na prijatie správnych rozhodnutí? Ako kvalitne vyhodnotiť úspešnosť kampane či návštevnosť webu? Ako sa ťa dotkla zmena v cookies? Chceš vedieť, ako zbytočne neprichádzať o dáta? Prečo by si mal naskočiť na Google Analytics 4? Aké nástroje ti pomôžu s efekt...
01:08:10
  
15.04.2022

Ako ovplyvniť správanie online zákazníkov (Matej Šucha) - Marketingové digiTALKy

Chceš zistiť, prečo nedokončili zákazníci nákup? Ako efektívne využiť recenzie v marketingu? Aké neistoty majú zákazníci pri online nakupovaní a ako ich môžeš odbúrať? Ako ich účinne presvedčíš, aby si po skúšobnej dobe predplatili službu? Ako motivovať a vzbudiť správne emócie v komunikácii, aby sp...
01:20:39
  
08.04.2022

Manažérske vychytávky a tipy z praxe (Miroslav Reiter) - Marketingové digiTALKy

Chceš sa stať lepším manažérom a osvojiť si rôzne manažérske tipy a vychytávky, aby si projekt dotiahol úspešne do konca? Aké metódy sú pri rozhodovaní efektívne? Aké dáta ti pomôžu nájsť vhodné riešenie? Aké nástroje sú užitočné na efektívnu komunikáciu a monitorovanie práce a progresu? Ako efektív...
01:20:17
  
31.03.2022

Ako budovať značku s malým rozpočtom (Iveta Hrabovská) - Marketingové digiTALKy

Chceš účinne zviditeľniť svoju značku a zvýšiť tržby, aj keď máš malý rozpočet? Čo je na začiatku podnikania najdôležitejšie a ako ušetríš peniaze na marketingu? Chceš nájsť tvoju cieľovú skupinu na trhu a osloviť ich cez správne kanály? Akým zbytočným chybám by si sa mal vyhnúť a bez čoho neposunie...
01:09:33
  
25.03.2022

Ako na kvalitnú WordPress stránku (Tomáš Bugáň) - Marketingové digiTALKy

Chceš vytvoriť kvalitný a funkčný web, ktorý ti prinesie nových zákazníkov? Chceš sa vyhnúť zbytočným chybám, ktoré donútia návštevníka stránky odísť po pár kliknutiach? Zaujíma ťa aké pluginy vo WordPresse využívať, ktoré šablóny sú najlepšie či ako nastaviť bezpečnosť webu? To všetko sa dozvieš v...
55:47
  
24.03.2022

B2B marketing a stratégia (Ján Laurenčík) - Marketingové digiTALKy

Chceš nastaviť účinný B2B marketing a získať kvalitné kontakty, ktoré sa stanú tvojimi zákazníkmi? Ako budovať povedomie o tvojej firme a nastaviť stratégiu, ktorá bude fungovať? Chceš tvoriť hodnotný obsah, ktorý presvedčí všetkých o kvalite tvojich služieb? Premýšľaš, ako efektívne využiť LinkedIn...
01:10:43
  
17.03.2022

Nastavenie účinnej mediálnej stratégie (Marek Šulik) - Marketingové digiTALKy

Chceš zostaviť mediálnu stratégiu, ktorá posunie tvoju značku vpred a tržby vyššie? Ako správne zanalyzovať cieľovú skupinu a vybrať účinné online kanály? Je tvojím cieľom využiť rozpočet na maximum a nevyhadzovať peniaze na zbytočné články? Premýšľaš, ako efektívne vyhodnotiť stratégiu a poučiť sa...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.