Natívna reklama: Toto by mali robiť značky v roku 2022 (Filip Mosnár a Matúš Majer) - Marketingové digiTALKy
Chceš tvoriť kvalitnú natívnu reklamu, ktorá zviditeľní tvoju značku? Aký je rozdiel medzi natívnou reklamou a content marketingom? Aká je jej úloha v marketingovej stratégii a je určená len pre veľké značky? Na aké technické aspekty by si pri jej tvorbe nemal nezabudnúť? Ako môžeš účinne podporiť distribúciu natívneho obsahu?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Našimi hosťami je skúsená dvojica, a to Filip Mosnár (Head of Sales) a Matúš Majer (Head of Native), ktorí zastrešujú natívnu reklamu v online mediálnom dome Startitup Group. Partnerom ako Mercedes, Pelikán, Tatra (tea aj banka), Lidl či HBO pomáhajú osloviť cieľovú skupinu inovatívnym spôsobom, ktorý reklamnú komunikáciu posúva na novú úroveň.
Spolu zabezpečujú unikátne kampane pre najväčšie značky a agentúry na Slovensku. Startitup Group je 5. najväčší digitálny mediálny dom na Slovensku, a so svojimi 8 samostatnými mediámi pokrýva naozaj rozmanité témy. Natívnu reklamu pre klientov nezabezpečujú len vo forme článkov, ale aj vo forme kvalitných videí či podcastov. S ich natívnou reklamou sa môžete teda stretnúť aj na Instagram, TikTok či Youtube.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.