Cesta slovenskej značky na globálny trh (Martin Pecko) - Marketingové digiTALKy
Chceš vybudovať značku, ktorá bude dlhodobo rásť a uspeje aj v zahraničí? Ako sa efektívne prispôsobiť novému trhu a úspešne expandovať do zahraničia? Čo musí značka spraviť, aby každý rok získala nových zákazníkov? Ako podporiť predaje a účinne prepojiť e-shop a kamennú predajňu?
To všetko sa dozvieš už túto stredu v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Tento týždeň bude naším hosťom Martin Pecko, ktorý je CEO a zakladateľom úspešnej značky fitness oblečenia „NEBBIA“, ktorá je už na trhu viac ako 20 rokov.
NEBBIU založili Martin a Stanka Peckovci, rodení Žilinčania, ktorých k podnikaniu priviedla vlastná potreba kvalitného oblečenia do posilňovne. NEBBIA aktuálne pôsobí vo viac ako 55 krajinách a podarilo sa jej expandovať aj na americký trh a dostať sa na známe fashion platformy ako Zalando a AboutYou.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.