Nebojte sa predávať veci, ktoré ľudia ešte nepoznajú (Juraj Fehervari) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku? Ako osloviť správnu cieľovú skupinu a premeniť ich na zákazníkov? Čo všetko obnáša expanzia na zahraničné trhy? Ako zabezpečiť marketing na viacerých trhoch súčasne a prispôsobiť komunikáciu?
Toto všetko sa dozvieš v novej sérii úspešných príbehov slovenských značiek. V našej poradni Marketingové digiTALKy zistíš ako úspešne odštartovať biznis, nevzdať to a budovať meno v zahraničí.
Naším hosťom je Juraj Fehervari, ktorý je spoluzakladateľom firmy Be Lenka, ktorá sa venuje výrobe barefoot obuvi.
Juraj so spoluzakladateľkou Lenkou získali ocenenie EY Začínajúci podnikateľ roka 2019. Z malej firmy so ziskom 27 eur sa rýchlo stala stabilná firma, ktorá svoje produkty posiela do viac ako 50 krajín sveta.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.