Copywriting, zaujme a presvedčí (Daniel Feranec) - Marketingové digiTALKy
01:05:09

Copywriting, zaujme a presvedčí (Daniel Feranec) - Marketingové digiTALKy

10.12.2020

Ako vytvoriť texty, ktoré zaujmú a presvedčia nových zákazníkov? Chceš vedieť, aké chyby robia copywriteri najčastejšie a ako sa im vyhnúť? Čo všetko si musíš pripraviť predtým, ako začneš písať pre klienta? Chceš vedieť, čo musí spĺňať chytľavý slogan?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy.

Naším hosťom je Daniel Feranec, ktorý pôsobil ako špecialista na komunikáciu v tíme Slovak Lines a zároveň píše na svoj úspešný foodblog Čoje.

Daniel pracoval takmer 10 rokov v RTVS na pozícii producenta skrytých titulkov. Následne sa ponoril do oblasti marketingu. Pôsobil ako copywriter v agentúre Jandl, neskôr prešiel na stranu klienta do Slovak Lines a aktuálne zakotvil v kreatívnej agentúre Socialists. Okrem Instagramu sa s ním môžete stretnúť aj v jeho podcaste s názvom Podgast, v ktorom sa venuje rôznorodému jedlu a gastronómii na Slovensku.

Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/

Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie:
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.