Ako si poradiť s Google Analytics 4? (Jakub Gombár) - Marketingové digiTALKy
Čo odlišuje Google Analytics 4 od Universal Analytics? Ako nastaviť kampane v GA4 a efektívne analyzovať ich výsledky? Aké nástroje a funkcie poskytuje GA4 na monitorovanie výkonu? Ako získame informácie o nákupoch, konverziách a ROI na e-shopoch prostredníctvom GA4?
To všetko sa dozvieš v našej poradi Marketingové digiTALKy.
Naše pozvanie prijal Jakub Gombár, Co-CEO v agentúre Invelity.
Jakub sa v online marketingu pohybuje už viac ako 10 rokov. Svoju vášeň našiel v Data-driven Marketing. Neustále sa snaží vzdelávať a sledovať najnovšie trendy, aby dokázal ponúkať inovatívne riešenia a predbehol tým svoju konkurenciu. Ako rečník sa delí o svoje know-how na rôznych konferenciách.
V agentúre Invelity má pod palcom tím PPC a SEO špecialistov. Zodpovedá aj za interné vzdelávanie, marketing a vývoj nástrojov na automatizáciu práce. Spolupracoval s klientmi ako FAnn.sk, Železiarne Podbrezová, fingo.sk, DREVONA, Old Herold,Tatranská Mliekareň a mnohými ďalšími.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.