Ako sa tvoria úspešné kreatívne kampane? (Vlado Slivka) - Marketingové digiTALKy
Ako prebudiť svoju kreativitu a generovať nové nápady Alebo by si rád nazrel do procesu vzniku jedných z najúspešnejších marketingových kampaní?
To všetko a ešte viac sa dozvieš v stredu o 20:00 v poslednej epizóde pred letom našich Marketingových digiTALKov. Naším hosťom bude Vlado Slivka, Chief Creative Officer v agentúre MullenLowe GGK Slovensko.
Dozvieš sa napríklad:
- Ako prebieha kreatívny proces?
- Ako prekonať kreatívny blok?
- Aké osvedčené techniky podporujú rozvoj tvorivej mysle?
- Ako transformovať nápady do kreatívneho konceptu?
Vlado je držiteľom ceny Filipa za výnimočný kreatívny počin a viac ako 70 kreatívnych ocenení z domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží vrátane dvoch Grand Prix na Zlatom klinci. Svoju kariéru odštartoval ako copywriter v agentúre Wiktor Leo Burnett. Skúsenosti nazbieral aj v agentúrach ako Istropolitana Ogilvy, Mayer McCann Erickson a MARK BBDO Bratislava.
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.