Ako ovplyvniť nákupné rozhodovanie (Viktor Kostický) - Marketingové digiTALKy
Chceš sa v obchode posunúť na vyššiu úroveň? Si obchodník alebo podnikateľ a chceš úspešne získať zákazníka na stretnutí či prostredníctvom e-mailu alebo telefonátu? Chceš pomocou správnych slov zbaviť potencionálneho zákazníka neistoty a obáv? Ako efektívne porovnávať tvoj produkt s inými? Ako naštartovať potenciálneho zákazníka na využitie ponuky?
To všetko sa dozvieš už túto stredu v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Tento týždeň bude naším hosťom Viktor Kostický, ktorý pôsobí ako konzultant obchodu a leadershipu.
Viktor sa špecializuje najmä na seniorných obchodníkov a na priame kooperácie v obchode a vo vyjednávaniach, keď spravidla ide o veľa. Jedná sa o vyjednávania a obchodné prípady za státisíce a milióny €. Okrem toho sa venuje aj témam z oblasti leadershipu, a to konkrétne oblasťami ega a etickým zvyšovaním vplyvu, témy ktoré sú značne prepojené s obchodom a vyjednávaním. Na tieto témy pravidelne publikuje články v médiách ako Forbes, Czech & Slovak Leaders a iné. Medzi jeho klientov patria firmy ako Slovanet, Lunter, Metro, Generali a napríklad aj start-upy, ktoré sa menia na etablované firmy s globálnym zásahom ako napr. slovenský GoSpace.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.