Ako pracovať s dátami v marketingu (Júlia Micháleková) - Marketingové digiTALKy
Chceš zistiť, ako využiť marketingové dáta na prijatie správnych rozhodnutí? Ako kvalitne vyhodnotiť úspešnosť kampane či návštevnosť webu? Ako sa ťa dotkla zmena v cookies? Chceš vedieť, ako zbytočne neprichádzať o dáta? Prečo by si mal naskočiť na Google Analytics 4? Aké nástroje ti pomôžu s efektívnou prácou s dátami?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Júlia Micháleková, ktorá je spolumajiteľkou a riaditeľkou agentúry DASE.
V agentúre sa Júlia so svojím tímom venuje výhradne digitálnej a webovej analytike, prevažne pre zahraničných klientov. Ich služby využili značky ako ZSE, HB Reavis či Union. Pred DASE pôsobila 8 rokov v agentúre Visibility, ktorú aj 3 roky viedla. Skúsenosti zbierala aj na strane klienta v Tatra banke a popri práci sa aktívne venuje prednášaniu a individuálnemu mentoringu.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.