Marketingové digiTALKy: Dopady pandémie na zákazníkov - čo treba zmeniť?
Chceš vedieť, ako zmenila pandémia správanie zákazníkov a čo by nemalo chýbať určite v tvojej stratégii? Ktoré návyky sa naopak vôbec nezmenili a na aké dočasné trendy by si sa nemal spoliehať? Je flexibilita naozaj tak dôležitá a čo so sebou obnáša? Budú ľudia viac šetriť alebo dajú prednosť skôr eco-friendly a kvalitnejším produktom?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy.
Naším hosťom je Marian Timoracký, ktorý pôsobí ako Partner v agentúre MARK BBDO.
Marian bol pred viac ako 25 rokmi historicky prvým strategickým plánovačom v reklame na Slovensku. Od prieskumov verejnej mienky sa presunul do agentúry ku strategickému plánovaniu. Špecializuje sa na oblasť brand managementu a customer experience. Okrem toho publikoval mnoho odborných štúdií, knižných publikácií, článkov a pôsobil v porote pre EFFIE či Zlatý klinec.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.