Case studies stratégie značiek (Juraj Pobjecký) - Marketingové digiTALKy
Čo je v skutočnosti dôležité pre stratégiu značky a čo môže spôsobiť preskakovanie jednotlivých krokov pri jej tvorbe? Ako vyzerá samotný proces tvorby stratégie a komunikačných konceptov? S akými dátami by sme mali pracovať a odkiaľ ich vieme získať?
To všetko sa dozvieš vo vianočnom špeciáli našej poradne Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Juraj Pobjecký, ktorý pôsobí ako Strategy Director v hybridnej agentúre Darwin & the Machines a zároveň ako Head of Brand Strategy v Isadore Apparel.
Juraj vo svete reklamných agentúr pôsobí už viac ako 10 rokov. Pracoval v agentúrach ako Zaraguza a Free Andy / Oliver. Je držiteľom dvoch zlatých a bronzovej Euro Effie. Kampane, na ktorých pracoval získali množstvo národných a zahraničných ocenení na súťažiach v kreativite a efektivite. V roku 2021 sa stal Marketérom roka. Toto ocenenie získal za výrazný osobný prínos pri tvorbe stratégie a ideí, ktoré pomohli rastu a medzinárodnému úspechu značky Isadore.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.