Influenceri a tvorba obsahu (Jana Malaga) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť ako vybrať správneho influencera pre tvoju značku? Ako nastaviť celú spoluprácu, aby si získal skutočnú pridanú hodnotu a nie len neaktívnych followerov na Instagrame? Ako zvoliť najefektívnejšiu formu obsahu pre vzájomnú spoluprácu? Kedy dlhodobo spolupracovať s jedným influencerom a kedy osloviť viacerých na vytvorenie virálneho obsahu? Chceš vedieť, ako budovať značku pomocou content marketingu a efektívne distribuovať obsah vytvorený nielen influencermi?
To všetko sa dozvieš už túto stredu v našej 3. sérii poradne Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Jana Malaga, ktorá pôsobí na pozícii CEO v Content agency.
Janka je zakladateľkou Asociácie blogerov, ktorá stojí za ocenením BLOGER ROKA. Vedie úspešnú digitálnu agentúru zameranú na obsahové stratégie, public relations a spolupráce so slovenskými a českými influencermi. Patrí medzi najväčších špecialistov na influencer marketing na Slovensku.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.