Môže TikTok priniesť reálne výsledky? (Vít Janda) - Marketingové digiTALKy
Aká je budúcnosť TikToku? Môžeme očakávať jeho obmedzenie aj na Slovensku alebo predbehne ostatné sociálne siete? Ako dokáže pomôcť marketingu značky a s akými ďalšími kanálmi ho môžeme prepojiť? Ako sa pripraviť na príchod platených reklám?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Vít Janda, Co-Founder a CEO agentúry TikTokuj.cz
Vít sa od svojich 15 rokov zaujíma o podnikanie. Začínal ako líder projektov zameraných predovšetkým na študentov a následne si založil vlastnú digitálnu agentúru JANDA AGENCY. V rámci svojej ďalšej firmy JANDA Consulting poskytuje spoločne s otcom komplexné služby v oblasti marketingu a práva pre svojich klientov.
Okrem toho sa podieľa aj na chode neziskového mentoringového programu SOCIDE | Aktívni Študenti, v ktorého prepája mladých žiakov a študentov s expertmi z praxe. So svojim tímo, v agentúre TikTokuj.cz pomáha firmám osloviť mladú generáciu a osvojiť si nové predajné kanály v digitálnom svete práve cez krátke videá. Spolupracujú s firmami ako Super zoo, O2, Hedepy, Dáme Jídlo, Worldee a mnohými ďalšími.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.