Ako môže UX zvýšiť predaje (Martin Majling) - Marketingové digiTALKy
Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť alebo ide o dlhodobé zlepšovanie používateľskej skúsenosti? Ako zlepšiť navigáciu, použiteľnosť a vizuálny dizajn s cieľom zvýšiť predaj?
Naším hosťom je Martin Majling, Head of UX vo FlowBakery UX Agency.
Martin má viac ako 15 rokov skúseností v oblasti dizajnu digitálnych produktov, podieľal sa na prieskume, návrhu a testovaní inovačných riešení pre lídrov na slovenskom trhu. V súčasnosti sa venuje vo FlowBakery tvorbe inovatívnych digitálnych služieb s využitím AI a pomáha zlepšovať vyspelosť User Experience vo firmách.
Martin je autorom metodológie Prototyping Sprint, päťdňového agilného šprintu určeného na vizualizáciu nápadov, prostredníctvom mapovania, prototypovania a testovania s používateľmi. Pôsobil ako lektor a mentor v oblasti UX pre AjTyvIT, ButterflyEffect a Nadáciu Pontis. Prednášal na podujatiach ako Behavioral research & innovations Slovakia, Frida Tech Talks, Novathon with VÚB, UXZ, World Usability Day a mnoho iných. Viedol workshopy pre verejnosť ako UX/UI Meetup Bratislava, Testovanie vizuálneho dizajnu pre SUXA a UX / Košice a mnoho ďalších.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.