Má zmysel investovať do PR v roku 2022? (Richard Fides) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť, čo všetko by mal spĺňať kvalitný PR článok a aký ju zakomponovať do stratégie značky?
Aké sú najväčšie rozdiely medzi PR článkom v porovnaní s natívnym článkom a SEO článkom? Akú investíciu si vyžaduje PR kampaň a či má v súčasnej dobe ešte zmysel? Ako spojiť storytelling s PR článkom?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Našim hosťom je Richard Fides, ktorý pôsobí ako Managing Director v PR agentúre Grape PR.
Richard sa už 20 rokov intenzívne venuje PR. V rámci neho sa primárne zameriava na oblasť zdravotnej starostlivosti, ktorá sa stala jeho srdcovkou. Počas svojej kariéry nadobudol skúsenosti aj s marketingovou komunikáciu, vďaka pôsobeniu v spoločnosti Sygic na pozícií Head of marketing communication and brand. Nie je mu však cudzia ani oblasť verejných a vládnych záležitostí.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.