Vplyv AI na content marketing (Katy Mrvová) - Marketingové digiTALKy
Ako sa zmenil content marketing príchodom umelej inteligencie a aký vplyv na túto oblasť bude mať v budúcnosti? Prečo je dôležité tvoriť obsah v rámci Google Quality Standards? Aké opatrenia prijal Google po príchode ChatGPT, aby dokázal hodnotiť skutočne kvalitný obsah?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Našou hostkou je Katy Mrvová, ktorá pôsobí ako Content Lead v spoločnosti Powerful Medical.
Katy je nadšenou marketérkou, strategičkou a tvorkyňou obsahu, ktorá už ôsmy rok pôsobí v SaaS odvetví. Jej expertíza ako marketérky je v oblasti content marketingovej stratégie, tvorbe blogov a blogovej stratégie, SEO a organického rastu. Svoju kariéru SaaS content marketérky odštartovala v slovenskom startupe Sufio a následne v Kickresume, kde počas svojho pôsobenia napísala knihu The Jobseeker's Guide to the Galaxy.
Následne pôsobila v populárnej slovenskej firme Slido, kde vybudovala jeden z najnavštevovanejších blogov v odvetví, ktorý si ročne prečítalo 1,5 milióna ľudí. Aktuálne sa ako Content Lead stará o to, aby sa spoločnosť Powerful Medical stala lídrom v implementovaní umelej inteligencie v odvetví kardiológie.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.