Ako pripraviť PPC stratégiu (Libor Toporcer) - Marketingové digiTALKy
Chceš vytvoriť PPC stratégiu, ktorá ti prinesie zákazníkov a zvýši tržby? Ako zvoliť správne formáty a umiestnenie reklamy? Je dôležitejší text alebo skôr vizuál? Ako môžeš vylepšiť tvoj web, aby návštevníci vykonali presne to, čo chceš?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Libor Toporcer, ktorý pôsobí ako Team leader a Strategy Director v agentúre Invelity.
Libor sa denne venuje PPC reklamám a analytike pre klientov z rôznych segmentov podnikania. Vďaka tomu vie efektívne prepojiť všetky Google nástroje, vyhľadávače ako Heureka, Glami či nástroj Mergado a vyťažiť z PPC kampaní maximum. Pracoval pre klientov ako GLS, O2 či Volkswagen.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.