Ako budovať značku s malým rozpočtom (Iveta Hrabovská) - Marketingové digiTALKy
Chceš účinne zviditeľniť svoju značku a zvýšiť tržby, aj keď máš malý rozpočet? Čo je na začiatku podnikania najdôležitejšie a ako ušetríš peniaze na marketingu? Chceš nájsť tvoju cieľovú skupinu na trhu a osloviť ich cez správne kanály? Akým zbytočným chybám by si sa mal vyhnúť a bez čoho neposunieš svoj biznis vpred?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Iveta Hrabovská, ktorá je zakladateľkou projektu Gentlejam, exkluzívnej značky džemov s alkoholom zo Žiliny.
Iveta má za sebou niekoľko rokov skúseností ako Produktová manažérka pre ženské weby od Azet.sk Svoj podnikateľský nápad odštartovala vďaka jednej myšlienke večer pri víne. Začala podnikať bez investícií a predošlých skúseností s potravinárskymi výrobkami. Dvakrát skončili s manželom na nule, no nevzdali sa a v podnikaní pokračovali. Dnes už prezentujú svoje džemy na Expo v Dubaji a do džemov ide aj alkohol za 2 500 eur.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.