Zaujímavosti a úskalia politického marketingu (Gabriel Tóth) - Marketingové digiTALKy
Chceš spoznať zákulisie politických kampaní, aké sú ich špecifiká, úskalia a zaujímavosti? Aké sú kľúčové kroky pre úspešnú politickú kampaň a v akom predstihu je potrebné ju začať plánovať? Aké sú jej jednotlivé fázy a ako efektívne rozvrhnúť rozpočet? Ako targetovať politickú kampaň na rôzne cieľové skupiny a aké špecifiká má na sociálnych sieťach?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je zakladateľ prvej PR a digitálnej agentúry na Slovensku Katedry Komunikácie Gabriel Tóth.
Gabriel je komunikačný profesionál s viac ako 10-ročnými skúsenosťami v oblasti PR a sociálnych médií. Dlhé roky pôsobil na komunikačných oddeleniach veľkých korporácií. Absolvoval viacero zahraničných stáží a kurzov, medzi ktoré patrí aj kurz na Georgetown University vo Washingtone. Je zaradený do zoznamu 461 sociálnych inovátorov, ktorí majú potenciál meniť Slovensko na lepšiu krajinu.
V súčasnosti je externým členom Katedry politológie Univerzity Komenského v Bratislave, kde získal aj doktorát z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Svoj profesionálny život zasvätil sociálnym médiám a komunikačným dátam. Je presvedčený, že PR musí byť viac zamerané na analytický prístup ako na intuitívny.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.