Ako ovplyvniť správanie online zákazníkov (Matej Šucha) - Marketingové digiTALKy
Chceš zistiť, prečo nedokončili zákazníci nákup? Ako efektívne využiť recenzie v marketingu? Aké neistoty majú zákazníci pri online nakupovaní a ako ich môžeš odbúrať? Ako ich účinne presvedčíš, aby si po skúšobnej dobe predplatili službu? Ako motivovať a vzbudiť správne emócie v komunikácii, aby splnili to, čo chceš ?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Matej Šucha, ktorý založil a vedie konzultačnú spoločnosť MINDWORX.
Matej pomáha firmám porozumieť psychológii zákazníkov a využívať poznatky z behaviorálnej ekonómie v marketingu a predaji. Medzi jeho klientov patria napríklad Dôvera, Denník N či Slovenské elektrárne. Stojí tiež za vznikom projektu InsideBE.com. Globálna platforma, ktorá spája expertov z celého sveta. Jej cieľom je učiť marketérov využívať účinné poznatky zo zákazníckej psychológie v praxi.
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.