Kultúrne rozdiely v marketingu (Eva Gáboríková) - Marketingové digiTALKy
Kultúra každej krajiny je špecifická a výnimočná. Ako nastaviť komunikáciu ako značka v rôznych kultúrach? Aké kultúrne rozdiely by sme si mali osvojiť a čím sa odlišujú spotrebitelia v jednotlivých krajinách?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Našou hostkou je Eva Gáboríková, konzultantka a koučka medzinárodnej komunikácie.
Eva ako konzultantka vedie workshopy a tréningy, počas ktorých sa zameriava na riešenie medzinárodných pracovných problémov, na prekonávanie komunikačných bariér a kultúrnych rozdielov v biznise. Spolupracuje s nadnárodnými firmami v USA, Ázií a Európe.
V rokoch 2016 a 2018 za inovatívny prístup a stratégie získala od klientov ocenenie “Great Award” v New Yorku. Okrem toho prednáša na medzinárodných podujatiach a konferenciách. Medzi jej klientov patria Jaguar Cars Ltd., Mercedes-Benz, Heineken International, British American, Unilever, Bosh a mnohí ďalší.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.