Performance Max kampane (Libor Toporcer) - Marketingové digiTALKy
Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je dôležité nastaviť pri tejto kampani? Čo ovplyvňuje jej výkon a kedy je vhodné ju optimalizovať?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naše pozvanie prijal Libor Toporcer, Team leader & Strategy Director v agentúre Invelity.
Libor svoju vášeň našiel v PPC reklamách a analytike, ktoré pripravuje pre svojich klientov z rôznych segmentov. Dokonale vie prepojiť všetky Google nástroje, vyhľadávače ako Heureka, Glami či nástroj Mergado a vyťažiť z PPC kampaní maximum. Počas svojej kariéry mal možnosť spolupracovať s klientmi ako GLS, O2 či Volkskwagen.
Okrem toho je Co-Founderom spoločnosti NEDIÉTUJ, ktorá ponúka výživové poradenstvo a individuálne cvičenie pre všetkých svojich záujemcov. S Liborom sa môžeš stretnúť aj na Digitálnej Univerzite. Našim študentom prednáša o témach ako Google Analytics, PPC kampane, Google a Facebook reklamy.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.