
Od lokálneho nápoja po medzinárodný biznis (Pavol Chalupka) - Marketingnové digiTALKy
Čo stojí za úspechom značky Kofola a aké boli jej najväčšie výzvy na ceste k súčasnej popularite? Ako si nastaviť komunikáciu značky, ktorá pôsobí na rôznych trhoch? Ako sa stať dlhodobou TOP OF MIND značkou u spotrebiteľov a maximalizovať awareness?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Pavol Chalupka, Marketing Director v Kofola ČeskoSlovesko.
Pavol má viac ako 20-ročné skúsenosti s marketingom. 16 rokov pôsobí v Kofola ČeskoSlovensko, kde začínal ako Brand Manager pre značky Jupí a Jupík. Neskôr mu bola zverená značka Kofola Original. Následne ako Senior Brand Manager bol zodpovedný za marketing značky Vinea, Snipp, Chito či Top Topic.
Počas pôsobenia v Kofola ČeskoSlovensko mu pod rukami prešli značky ako Kofola, Rajec, Royal Crown Cola, SEMTEX a mnoho ďalších.Skúsenosti nabral aj v spoločnostiach Rover, Stock Slovakia či Heineken Slovensko.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.