Najväčšie fuckupy značiek (Pavol Minár) - Marketingové digiTALKy
Chyby v komunikácii, nevydarené reklamy a iné fuckupy. Ako pripraviť krízovú komunikáciu, otočiť chybu vo svoj prospech a správne využívať trendy pre rast značky?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Pavol Minár, ktorý je zakladateľom brandovej agentúry Inspirations Minar.
Pavol je skúsený stratég a storyteller, ktorý má viac ako 20 rokov skúseností v reklame, marketingu, výskume trhu a akademickom prostredí. Podieľal sa na úspešných projektoch pre Slovak Telekom, Zlatý Bažant, VÚB Banku, Fun rádio, Študentskú pečať, Kaštany, Kofila, Škoda auto a mnoho ďalších.
Pracoval pre klientov na Slovensku, v Českej republike, Rakúsku, Slovinsku, Ukrajine Bulharsku či vo Veľkej Británii. Na Cannes Lions, Golden Drum a Eurobest získal shortlist. Je držiteľom Bronzového Klinca a viac ako 20 cien za efektivitu marketingovej komunikácie, EFFIE, na Slovensku, v Českej republike a Rumunsku. Okrem Digitálnej Univerzity prednáša aj na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.