Ako zodpovedne komunikovať v reklame (Róbert Slovák) - Marketingové digiTALKy
Aké prínosy a benefity má zodpovedná komunikácia značky pre spoločnosť? Má spoločensky zodpovedná komunikácia význam pre slovenské firmy? Chceš vedieť, aké najčastejšie prešľapy v komunikácii na Slovensku robíme? Ako vybrať vhodné kanály na komunikáciu alebo edukáciu potencionálnych zákazníkov?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Róbert Slovák, ktorý založil a vedie agentúru Slovák a jeho priatelia.
Róbert sa reklame a komunikácii venuje viac ako 20 rokov. Bol prezidentom Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska. Aktuálne je členom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľom združenia Ľudia z marketingu. Založil agentúru Róbert Slovák a jeho priatelia, ktorá sa zameriava na spoločensky zodpovedné projekty a ich komunikáciu.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.