Digitálna stratégia (Anička Olvecká) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť ako zostaviť digitálnu stratégiu, ktorá bude naozaj fungovať a nielen míňať peniaze? Ako zvoliť správne ciele a držať sa ich aj pri boji s konkurenciou? Ako zvoliť správne marketingové nástroje a správne zvoliť pomer medzi výkonnostnými a brandovými kampaňami? Kedy môžeš stratégiu optimalizovať a efektívne vyhodnotiť?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Anička Olvecká, ktorá pôsobí na pozícii Executive Directorky v agentúre TRIAD Advertising.
Anička pôsobila v mediálnych agentúrach, naposledy v pozícii Head of Client Service v online mediálnej agentúre Performics. V marketingu pôsobí viac ako 15 rokov, počas ktorých si prešla viacerými pozíciami. Okrem prípravy a realizácii komunikačných stratégií na Slovensku i v zahraničí sa venuje aj analýze dát. Pôsobila v Zoznam.sk, Ringieri a Universal McCanne. Aktuálne pôsobí aj ako mentorka u nás na Digitálnej Univerzite.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.