V čom sa odlišuje marketing na Slovensku a v zahraničí? (Monika Farkašová) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť, aké sú najväčšie rozdiely v marketingu doma a v zahraničí? Ako nastavíš komunikáciu značky na svetovej úrovni? V čom sa odlišujú slovenskí spotrebitelia? Ktoré krajiny sú nám správaním najbližšie a aké špecifiká v online komunikácii by si mal na Slovensku dodržiavať?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Našou hostkou je Monika Farkašová, ktorá pôsobí na pozícii Associate Strategy Directorky vo fullservisovej agentúre oh my DOT, kedysi dotcom.sk.
Monika svoju marketingovú kariéru začala na pozícii social media manažérky v agentúre Zaraguza. Počas toho pracovala pre známe značky ako Krušovice, Slovenská sporiteľňa či Volkswagen. Neskôr sa rozhodla svoje skúsenosti rozšíriť v zahraničí. Dva roky pracovala na pozícii digitálnej strategičky pre reklamnú agentúru PI&C New York/Miláno. Vďaka práci s globálnymi klientmi zistila, aké dôležité je pre komunikáciu značky poznať spoločenské a kultúrne insighty. ✅
Po návrate na Slovensko založila vlastnú iniciatívu pod názvom Ne_vidieteľné, ktorá slúži na prezentovanie a podporu mladých ženských talentov v kreatívnej oblasti. Monika spolu s Jakubom Svetlíkom vyhrali v histórii slovenského marketingu prvé zlato v medzinárodnej súťaži Young Lions
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu:https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.